сряда, 24 юли 2013 г.

Слънце и слънчоглед в предизвикателство



Днешната  ми публикация е отговор на едно предизвикателство поставено ми от Гери .
Трябва да отговоря на 10 нейни въпроса , след което аз самата да измисля също толкова и да ги задам на други 10 блогъра с условието да имат под 200 последователи.
Гери , сърдечно благодаря за поканата!

Това с отговорите на нейните въпроси ми беше много приятно и забавно ... надявам се да предизвика интерес и у вас и да не ви доскучае в нашата компания :)



1. Кое е нещото, без което не можеш?
--Две са нещата без които не мога : любов и вода ... любовта ме прави душевно чиста а с водата измивам останалата мръсотия.



2. Какво ти дава блогът?
--Блогът е моя рожба :) Дава ми увереност че мога да правя неща за които дори и не съм и подозирала че мога да правя преди да го създам.



3. Би ли направил/а нещо насила?
--Не мисля че мога ... не са ме насилвали да правя нещо което не желая.
4. В какво вярваш?
--Вярвам в любовта, вярвам в съдбата , вярвам на човека до мен .


5. Кое те натъжава?
--Чувствителна съм на тази тема.Мразя да съм тъжна , но за жалост много неща в живота ме натъжават . Живота си има и тъжната страна ... а най-тъжното е да се разделиш с някого за винаги 
6. Кое е любимото ти занимание?
--Хм ... много се замислих :) Много са нещата които обичам да правя и все са ми любими :) Зависи от настроението ми и това каква вълна ме е грабнала :)


7. А кое е най-досадното ти занимание?
--Щом е досадно , значи не ми е занимание :) Не се занимавам с неща които са ми досадни .
8. Кое е най-голямото ти изкушение?
--Отдавам се на изкушенията без спирачки щом ми падне на мига :) и всеки път са различни ... кое от кое по -голямо ... най-голямо си нямам :)
Изкушавам се да хвана любимия за ръка, да гушна синовете си и да им кажа колко ги обичам, да направя красива снимка, 



да бодна в чинията с вкусна храна, 


да отпия глъдка горчиво кафе, 
да нагушкам малкото пухче което ме гледа с големите си очички .....

9. Разум или чувства, защо?
--Има моменти когато трябва да сме разумни ( аз му казвам контрол на чувствата)...това пак е чувство ... да усетиш кога трябва да постъпиш разумно ... и други когато чувствата са като експлозия и замъгляват разума  ... тогава си направо неразумен :) Така че и двете :)

10. Какво е за теб животът?
--Животът е това което ни се случва докато си правим други планове :) 


И в този ред на мисли , си имам едно любимо стихче което искам да споделя със вас .
Дано ви хареса :) Обичам да чета стихове :)

Животът скрит е в дребните неща
В жест най-обикновен, ала човешки
В любима песен, слушана в нощта
С човек, умеещ да прощава грешки.

В усмивката на влюбени очи,
Която търсиш твоя ден да сгрее
В забравата на смелите мечти,
Когато правиш опит за летене.

В стремежа да запазиш своя дух
Свободен в несвободното ни време
Да не виниш за всичко някой друг
Да не превръщаш обичта във бреме.

Във ручеите топли на кръвта
В сълзите непринудено родени
Най-истински са дребните неща
И те остават спомени след време.

Автор - Бисерка Каменова



А ето и моите 10 въпросчета за да продължа играта :

1. Кои са думичките с които можете да опишете своя характер ?
2. Обичате ли животни и цветя ?
3. Какво е блогът за вас?
4. Какво обичате да правите в свободното си време? 
5. Кое ви усмихва ?
6. Кое ви натъжава ?
7. Обичате ли да планирате денят си ?
8. Мечтаете ли и за какво ?
9. Вярвате ли в съдбата ?
10. Щастлив човек ли сте ?


 ... много се затрудних с избора си на десетте блога . Беше си задача с повишена трудност :)
Посочвам първите 10 които ми се изпречиха :) Не предполагах че някой се интересува кой колко последователи има , още повече че и моето блогче е сред тези с под 200 :)
Ако на някой от посочените не им допадне идеята с предизвикателството, не е длъжен да го прави.
Все пак това е една игра, и играе този на който му харесва.
Но ако поемете щафетата, не пропускайте да съобщите на тези които сте избрали, все пак е лято .... време за ваканция , и не всички си стоим пред компютрите у дома :)

И така , предизвикателството отправям към :

Иглика от От всичко по малко  http://imishkova.blogspot.com.es
Албенчето от Мъниста и фондан http://manistaifondan.blogspot.com.es
Инчето от Кулинарния свят на tillia http://da-gotvim-s-tillia.blogspot.com.es
Миленчето от vkusnouhanie http://vkusnouhanie.blogspot.com.es
Павлинчето от Casa Perfetta  http://casaperfetta-kitchen-desserts.blogspot.com.es
Дани от Colorful Places  http://colourfulplaces.blogspot.com.es
Мащерка от Хоби за свободно време  http://drythymebg.blogspot.com.es
Траянчето от Вълшебства в кухнята  http://traianaskitchen.blogspot.com.es
Дари от Kokona  http://vkusenden.blogspot.com.es
Лучия от Gingeri Lemon  http://www.gingerylemon.com



Весело и щастливо Лято момичета !

15 коментара:

  1. Даниии, определено ми беше изключително приятно сладко да си поприказваме, никаква скука дори. Радвам се, че ти е било забавно и прие да се включиш, благодаря!
    А това с водата и любовта тотално ме спечели, страхотно си го казала.
    Сърдечни поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Дани, беше ми интересно да разбера нещата, които си споделила тук!Приятно ми се затвърди впечатлението, че си една невероятно слънчева жена!

    ОтговорИзтриване
  3. Дани,много интересно ми беше при теб!

    ОтговорИзтриване
  4. Хубавото на тази игра е, че сред безкрайния океан от блогове, намираш нови и нови интересни местенца.
    Много ми беше интересно да прочета и твоите отговори, Дани! :)
    Много е вкусно и красиво тук! Продължавай в същия дух и ще те посещавам по-честичко вече. ;)
    Поздрави и слънчев ден! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Дани,много ме зарадва с поканата!Ще отговоря с удоволствие на въпросчетата:))
    Играта ми допадна,защото допълнитено се поопознаваме......От твоите отговори установих,че сме с много допирателни:))Прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря много за поканата! Интересно е как непознати те откриват във виртуалното пространство :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Че как по-добре да се опознаем без предизвикателство :), а отговорите ти са точното отражение на моето мнение за теб ,Дани ! Особенно ми хареса отговор 9 ! А това топче-копче как ще го нагушкам ако ми падне :)) !
    Прегръдка от гореща Италия ,Дани !

    ОтговорИзтриване
  8. Дани,много интересно ми бе да те опозная още по-отблизо чрез отговорите на предизвикателството!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  9. Дани, благодаря за предизвикателството, ще се включа с най-голямо удоволствие! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря за поканата, Дани! Беше изключително приятно да прочета отговорите ти. Усмивки и прекрасно лято! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Аз също благодаря на всички ... посетили моето местенце и видяли и подразбрали коя е Gogolina :)
    Благодаря и на тези които ще приемат щафетата на играта :)
    Бъдете себе си и обичайте .....

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря за поканата! Беше ми приятно да те опозная!

    ОтговорИзтриване
  13. Дани, чудесно изпълнение на предизвикателството! И благодаря за поканата, само вероятно малко ще се забавя :)
    Поздрави и приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  14. Събрала си и младост на духа, и мъдрост и и детско любопитство. Харесвам те, Гоголина;)
    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  15. Траянче и аз благодаря !
    Албенка ще чакам ... спокойно ... търпеливо момиче съм :)
    Марта ... взаимно е :)

    Благодаря ви с усмивка :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.